Novinky
24.11.2021
Hledáte dárek pro svého mazlíčka? Kupte mu jantarový obojek proti klíšťatům
Vánoce se blíží, nakupujeme dárky, a to nejen pro lidi
Mám psa i kočku. Paskala a Evžu. Stafbull a mourek.
Každý rok najdou pod stromečkem to, co si...
číst celé
01.11.2021
Poslední šance na objednávku Adventních a Vánočních věnců a svícnů
Advent se blíží, Vánoce budou coby dup
Máte-li zájem o naše krásné, originální a cenově výhodné Adventní věnce nebo Vánoční věnce a svícny, neváhejte...
číst celé
15.10.2021
Rostliny, keře a stromy z 90% pro rok 2021 vyprodány
Omlouváme se, ale máme skoro prázdné skleníky a sklady
Od 15. října je skladem jen minimum rostlin, keřů a stromů.
V případě, že v e-shopu najdete n...
číst celé
Co když
Za jak dlouho po objednání mohu očekávat objednávku?
Rostliny odesíláme 2 - 3 x v týdnu / PO - UT - ST.
- snažíme se tím omezit případné uvíznutí balíku u přepravce o víkendu
- zásilky jsou běžně doručeny do 3 - 10 pracovních dnů po přijetí objednávky
- při špatném počasí se může doba odeslání prodloužit (mokré rostliny, balové, kontejnerované, ani prostokořenné nelze balit, hrozí zapaření, nebo prosáknutí obalem
- dopravce promočenou zásilku automaticky vyřadí z přepravy
Moje objednávka není úplná. Co se stalo?
Může se stát, že:
- některé rostliny jsou náhle vyprodány, nebo nejsou v takové kvalitě, kdy je chceme expedovat ( vlivem počasí, případně škůdců).
- náš smluvní dodavatel zboží, se kterým spolupracujeme, nedodá ze stejného důvodu ( počasí, škůdci).
- v takovém případě může být objednávka nekompletní, ale vždy o tom zákazníka informujeme dopředu
Dorovnání platby
- rozdíl mezi skutečnou platbou a cenou za odeslanou objednávku je vrácen zpět na účet
- pokud dosáhnete v objednávce limitu dopravy zdarma, a není to dotčeno nedostupností zboží, jehož cena by vaší objednávku pod limit vrátila, doprava zdarma platí stále
V případě nejasností nás prosím kontaktujte.