Novinky
08.01.2023
Švestkové dřevo na uzení a grilování
Švestkové dřevo při uzení je ideální pro výrobu uzenin s výraznou ovocnou chutí. Prodáváme  pytel o hmotnosti dřeva 10 kg (při plnění),který obsahu... číst celé
24.11.2021
Hledáte dárek pro svého mazlíčka? Kupte mu jantarový obojek proti klíšťatům
Vánoce se blíží, nakupujeme dárky, a to nejen pro lidi Mám psa i kočku. Paskala a Evžu. Stafbull a mourek. Každý rok najdou pod stromečkem to, co si... číst celé
20.07.2020
Plastové zatravňovací dlaždice
Nechcete příliš investovat do parkovacího místa na vaší zahradě? Zatravňovací plastová dlažba vhodná ke zpevnění ploch a jejich trvalému zatravnění. ... číst celé
Zobrazit všechny novinky
  1. Úvod
  2. K nákupu
  3. Nejasnosti v objednávce
Co když

Za jak dlouho po objednání mohu očekávat objednávku?

Rostliny odesíláme 2 - 3 x v týdnu / PO - UT - ST.

  • snažíme se tím omezit případné uvíznutí balíku u přepravce o víkendu
  • zásilky jsou běžně doručeny do 3 - 10 pracovních dnů po přijetí objednávky
  • při špatném počasí se může doba odeslání prodloužit (mokré rostliny, balové, kontejnerované, ani prostokořenné nelze balit, hrozí zapaření, nebo prosáknutí obalem
  • dopravce promočenou zásilku automaticky vyřadí z přepravy

Moje objednávka není úplná. Co se stalo?

Může se stát, že:

  • některé rostliny jsou náhle vyprodány, nebo nejsou v takové kvalitě, kdy je chceme expedovat ( vlivem počasí, případně škůdců).
  • náš smluvní dodavatel zboží, se kterým spolupracujeme, nedodá ze stejného důvodu ( počasí, škůdci).
  • v takovém případě může být objednávka nekompletní, ale vždy o tom zákazníka informujeme dopředu

Dorovnání platby

  • rozdíl mezi skutečnou platbou a cenou za odeslanou objednávku je vrácen zpět na účet
  • pokud dosáhnete v objednávce limitu dopravy zdarma, a není to dotčeno nedostupností zboží, jehož cena by vaší objednávku pod limit vrátila, doprava zdarma platí stále

V případě nejasností nás prosím kontaktujte.