Jsme připraveni. Byl záhájen prodej ovocných stromků a růží
Novinky
24.11.2021
Hledáte dárek pro svého mazlíčka? Kupte mu jantarový obojek proti klíšťatům
Vánoce se blíží, nakupujeme dárky, a to nejen pro lidi Mám psa i kočku. Paskala a Evžu. Stafbull a mourek. Každý rok najdou pod stromečkem to, co si... číst celé
01.11.2021
Poslední šance na objednávku Adventních a Vánočních věnců a svícnů
Advent se blíží, Vánoce budou coby dup Máte-li zájem o naše krásné, originální a cenově výhodné Adventní věnce nebo Vánoční věnce a svícny, neváhejte... číst celé
15.10.2021
Rostliny, keře a stromy z 90% pro rok 2021 vyprodány
Omlouváme se, ale máme skoro prázdné skleníky a sklady Od 15. října je skladem jen minimum rostlin, keřů a stromů. V případě, že v e-shopu najdete n... číst celé
Zobrazit všechny novinky
  1. Úvod
  2. NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY OHLEDNĚ DORUČOVÁNÍ
NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY OHLEDNĚ DORUČOVÁNÍ
Jak nakupovat
 

1 - V detailu nebo v boxu produktu proklikněte na tlačítko "Koupit" 

2 - Produkt se přesune do košíku. 

3 - Zde zvolte způsob dodání a způsob platby. 

4 - V následujicím kroku vyplňte údaje, na jaké má být zásilka doručena. 

5 - Dokončete objednávku.

 

 

Moje objednávka není úplná – co se stalo?

 

 


Může se stát, že některé rostliny jsou náhle vyprodány, nebo nejsou v takové kvalitě , kdy je chceme expedovat ( vlivem počasí , případně škůdců) ).


Může se stát , že náš smluvní dodavatel zboží nedodá ze stejného důvodu ( počasí , škůdci).


V takovém případě může být objednávka nekompletní , ale vždy Vás o tom informujeme dopředu a

rozdíl finanční je vrácen na Váš účet ( pokud dosáhnete v objednávce limitu dopravy zdarma není to

dotčeno nedostupností zboží , jehož cena by Vaší objednávku pod limit vrátila , doprava zdarma platí

stále).

 

 

Za jak dlouho po objednání můžu očekávat objednané rostliny ?

 

 


Rostliny odesíláme pouze 2-3x v týdnu ( po,út,st) snažíme se tím omezit případné uvíznutí balíku u přepravce o víkendu.

Většinou jsou zásilky doručeny do 3 -10 pracovních dnů po přijetí vaší objednávky , ale při špatném

počasí se může doba odeslání prodloužit (mokré rostliny , balové ,kontejnerované , ani prostokořenné

nelze balit , hrozí zapaření , nebo prosáknutí obalem – dopravce promočenou zásilku automaticky

vyřadí z přepravy).

 

V e-shopu máte napsáno zboží skladem , a ve skutečnosti skladem není!?

 

Zboží u kterého je uvedeno SKLADEM máme fyzicky v zahradnictví , případně u našeho dodavatele ( nepředstavuje to vážnější problém , dodáváme pouze rostliny ČR produkce).

 


Může se , ale stát , že není stav aktualizován zdůvodů napadení rostlin škůdci , náhlého skokového

vyprodání kdy se čeká až rostliny dorostou do velikosti vhodné k expedici , případně poničení vlivem

počasí.

 

( bohužel v roce 2018 léto se často stalo , že některé rostliny třeba spálilo slunce).

 


Vždy se snažíme se zákazníkem domluvit buď náhradní rostliny , vrácení peněz , nebo si může počkat

na kvalitní rostlinu.

 

Jedná se o živý materiál , některé vlastnosti nedokážeme ovlivnit a nezbývá , než se podřídit

zákonitostem přírody.

 


Moc prosíme mějte trpělivost , vždy se snažíme odeslat

rostliny kvalitní a NECHCEME na úkor kvality posílat rychleji.